Klachten en retourneren
KLACHTEN
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat je een klacht hebt. Indien er iets niet naar wens is verlopen, of je hebt een klacht over een product dan horen we dat uiteraard graag.
Samen zullen we dan proberen om naar een passende oplossing te zoeken. We raden je daarom ook aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door deze te mailen naar info@typisch-m.nl of door het contact formulier in te vullen.
Indien dit echt niet tot een oplossing leidt, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Dit geldt alleen voor klachten over de verkoop en levering van uw product. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
RETOURNEREN
Je wilt één of meerdere producten retourneren? Jammer!
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@t-shirtfountain.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Als er verder nog onduidelijkheden zijn over het/de product(en) dan horen wij dit uiteraard graag. Misschien kunnen we je nog helpen.
Mocht je toch echt (een deel van) je bestelling terug willen sturen, dan kan dit binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Producten zoals afgebeeld in de webshop kunnen wij retour nemen. Wij nemen géén gepersonaliseerde producten terug. Alle custom made (met eigen tekst) kunnen niet geretourneerd worden.
Check ook onze algemene voorwaarden.
Stuur ons een email met daarin je NAW gegevens, ordernummer, het/de product(en) die retour gaan. Omdat wij een 100% tevredenheid garantie willen garanderen zijn wij altijd benieuwd naar de reden van retour. Is je bestelling beschadigd aangekomen? Stuur dan s.v.p. een foto mee.
Wij zullen je retour binnen 1 werkdag in behandeling nemen en je retour instructies toesturen. Vervolgens heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Vervolgens zullen we na ontvangst van je retourzending het verschuldigde orderbedrag inclusief verzendkosten en exclusief de retourkosten binnen 14 dagen na aanmelding van je retour aan je terugbetalen, mits de retourzending reeds in goede orde is ontvangen op ons magazijn. De kosten voor de retourzending van jouw thuis naar ons magazijn bedragen € 6,75 per pakket in Nederland en € 9,00 per pakket in België.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.
Retour aangevraagd, maar was dit een foutje?
Heb je een retour aanvraag gedaan maar toch besloten het/de product(en) te houden? Dat is goed nieuw! Stuur ons dan even een e-mail t.a.v. je ordernummer. Dan zullen we de retour aanvraag annuleren.